våren!

idag mår jag bra. har frostat av frysen. en riktig upplevelse utöver det vanliga må jag säga. annars. did nothing. gick ut med hunden tre gånger. duschade. åt sushi. fipplade lite hemma. bestämde mig för att ta tag i mitt liv. didn't do it. ska kolla på sex rehab snart -såklart-. galen dag faktiskt. off the edge. living wild. badass crazy kid. yep, that is me.

tre sköna låtar:

- Daft Punk – Technologic (yep, från reklamen. men jag gillar den faktiskt. riktigt geeky. haxorrr datanerd. passar mig perfekt. ska bara lära mig alla lyricsen och sen uppträda på cirkus.)

- Hot Chip – And I Was A Boy From School (lite too indiepop för mig egentligen... inte riktigt min cup of tea. men jag diggar den. dom sjunger lagom falskt så man ine får komplex när man sjunger med.)

- Owl City – Dental Care (en kul sång faktiskt. handlar om en kille som ska till tandläkaren. barnsligt kul. man, eller jag då, blir glad när jag hör den här låten. och sugen på att gå till tandläkaren... märkligt nog.)

för övrigt undrar jag lite över när våren kommer kicka in på riktigt? det här är bara aptitertande och jag vill bara ha mer och mer och mer NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0