emojag speaking.

jag dör, jag dör, jag dör. tar nog och hoppar från liljeholmsbron i natt. jag orkar inte. bajs bajs bajs. fan också kuk. satans helvetes piss.

fick min deklaration idag. ska betala tillbaka sextusensjuhundranitionio kronor. helt sinnessjukt. jag anade väl att jag skulle få lite restskatt. men kommigen? det är inte ens roligt. jag som redan är back typ fyratusen. detta gör så att jag hamnar på den trevliga summan av tiotusennågontingsomjaginteensvilltänkapå. känner mig verkligen misslyckad idag. har varit ledsen (även över andra anledningar). arg. frustrerad. trött. och bara ännu mer jättetrött. jag önskar att min madrass var så mjuk att när jag lägger mig i min säng ikväll så kommer jag bara långsamt känna hur jag sjunker djupare och djupare ner i madrassen tills jag hamnar på en sommaräng som senare visar sig vara en annan (hemlig) värld där jag är prinsessa och äger allt och alla. åååh vilket önsketänkande. jag borde bli kristligare och göra mer för samhället. är det här karma för att jag har haft det för bra i mitt liv? vadhar jag gjort för att förtjäna detta. ååh vad pinsam jag låter men jag måste få gnälla lite, det här är fan min blogg. och jag bestämmer. jag borde få gnälla och känna mig sämst i världen och gråta lite pyttelite för att jag känner mig så... ynklig, fattig och patetisk. hur många gånger har jag inte sagt att jag ska ta tag i mitt liv? ingenting händer. jag gör ingenting för jag är för lat och bekväm. jag har det ändå relativt bra. förutom att jag nu i framtiden kommer leva på minimini-pengar och inte kunne gör någonting tills jag fyllt 48. borde bara anmäla mig till lyxfällan A-fucking-SAP. får väl börja gå på gatan. eller tigga på pendeltåget. skaffa mig en rysk dialekt och visa upp bilder på mina "cancersjuka barn" som behöver "pengar till medicin". jobbigt om man träffar någon man känner dock... kanske borde starta en donerings fond, typ "rädda fattigatjejen - ur skulden", "ta ditt ansvar - skänk en slant." eller panta burkar är ju också en idé... och då är det lika bra tt börja dricka också. helst på en parkbänk... då kan jag iaf glömma mina synder och leva ett lyckligare liv på droger och alkohol. ååh vad lycklig jag kommer bli. lika bra att börja på en gång, flaskan kallar...


Jag- en makeover behövdes för mitt nya jag



Kommentarer
Postat av: ano-nym

hahahaha förlåt, men det känns ändå som lite humor lyser igenom! Thats why I love you :)

Om du tigger pengar på pendeltåget så lovar jag att lägga några hundra så du kan köpa en Absolut, fan va pinsamt om du skulle börja dricka Explorer liksom!!!

2010-03-30 @ 23:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0