LYCKA!

okej, jag har fejkat många gånger. i bloggen altså. jag är inte deprimerad. haha det verkar faktiskt så när man läser mina senaste inlägg. note to one self - be funny god damn it! så jag jobbar på det. jag är lycklig. lycklig. lycklig. jag har världens bästa vänner, familj och eummm.. jobb we can discus that. nej men im diggin it haha totally. jag är ung, frisk och har inte mycket att klaga över. pinsamma jag. barn svälter och det är krig och här sitter jag gnäller. på ingenting. haha verkligen ingenting. skamligt. fast idag känner jag att jag tagit tag i mig själv, lite halvt. och det känns underbart. jag har gjort något för framtiden. eller två saker faktiskt. och det känns toppen. jag är prefekt lagom busy den här veckan också vilket är underbart trevligt, träffar människor jag längtat efter att få träffa. och bara mysa. mys mys mys. hej världen, jag älskar dig! sitter med en god kopp kaffe just nu och diggar Hot Chip - totally indie. ska plocka ur diskmaskinen och fixa lite tvätt. en sketen tisdag. och jag känner bara lycka. vad finns inte att vara lycklig över? positivitet föder positivitet. så måste det vara. jag önskar jag hade en kandidatexamen och kunde skriva massa viktiga saker och någon faktiskt skulle tro på det jag säger, haha nu är det mest goja. men det gör inget. lyssna eller inte. jag bryr mig inte. för jag är lycklig och glad. och faktiskt en himla trevlig tjej. hoppas ni underbara läsare tar er en riktig tankeställare och funderar på vad just ni är lyckliga över idag. jag menar, det finns så mycket! kärlek kärlek kärlek. jag är nog nya Dileva. and lovin it. Hej då fina, gulliga ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0