gnäll.

dåligt bloggade senaste tiden. jag har haft fullt upp, jobb, vänner och andra saker har gått före. ja, bloggen är inte mitt allt, jag försöker faktiskt låtsas att jag har ett liv också. påsk påsk påsk, vilken jävla skit högdtid. vidrigt godis och... påsklijlor som luktar kiss. nej tack, kom på något vettigare att fira tack!

jag känner mig konstig. jag har varit på så strålande humör förut idag. och nu, känner jag mig som en... hmm tänk er en bajskorv, och sen är jag en liten crumble inuti den där bajskorven och på den crumblen så finns en liten parasit, och i den parasiten finns yttligare en parasit som äter andra vidriga parasiter som äter bajs-  den parasitens bajs känner jag mig som. jag vet inte. hej och hå. jag kanske har pms? eller bara ångest över mitt liv som inträffar lite då och då. ni vet det vanliga - pengar, fetma, tid, jobb, vänner, pojkar. jag skulle vilja vara en sten. ibland. för annars - när jag inte känner mig som jag gör nu- så har jag faktiskt ett väldigt trevligt liv. väldigt glädjefyllt. så jag kanske bara spelar deppig... det är väl rätt 2010? eller...? emosar kanske är ute? jag har ingen aning faktiskt.

jag vet att den här bloggen inte ska handla så mkt personligt om mig.. i do know that. because this is my blog. i make the rules. men iblandå är det verkligen skönt att skriva av sig. lame. fy nu skäms jag. men det är faktiskt sant. skamligt men sant.

jag är rastlös. det kryper i min kropp. jag. vet. ingenting. vad ska jag göra? ååh om jag var en sån person som gillade att springa av mig så skulle jag göra det nu. tyvärr är jag en person som gillar att ligga och slöa och fetta i min säng. so that is not gonna happen. ooh well. dax att ta mig i kragen. får väl nörda mig lite på passagenchatten eller ngt (finns den fortfarande?) annars är funplanet rätt nice har jag hört...

depressed child - out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0